Segons les dades obtingudes en la tercera onada de l’Estudi General de Mitjans (EGM), a Flaix FM hem aconseguit el millor resultat d’aquest 2025, sumant 237.000 oients diaris ; 40.000 oients més que en l’última onada i superant també en 43.000 oients les xifres de fa just un any, en la tercera onada del 2024. Amb aquests 237.000 oients, tornem a superar la barrera dels 200.000 oients diaris i ens situem com la tercera ràdio musical més escoltada a Catalunya. A més, a Flaix FM som la ràdio musical que més ha crescut en aquesta onada . El Flaix Matí registra 99.000 oients diaris que escullen llevar-se amb el millor ritme i el bon rotllo de l’ Héctor Ortega i la Gemma Manzanero . En les franges de fórmula musical presentades per la Clàudia Cifuentes , d’11 a 14 h i de 14 a 16 h, són 56.000 i 65.000 oients respectivament els que ens segueixen cada dia, superant amb escreix les dades de les últimes onades. Per la seva banda, l’Interactua, presentat per Sergi Domene , es consolida com un dels programes referents de les tardes amb 85.000 oients diaris i duplica les dades de fa just un any, quan en sumava 42.000. Líders de les nits A la franja de 20 a 23 h, l’aposta del Flaix Urban per ser la referència dels més joves ha estat un èxit. El programa presentat per Miquel González i Tomás Poal és el més escoltat en la seva franja i és líder amb 52.000 oients diaris , 29.000 oients més que en l’última onada i el segon millor resultat de la història del programa! Durant el cap de setmana, el Calibre 45, presentat per l'Edgar Manchado, l’escolten 26.000 oients , superant les xifres de l’onada anterior. Per la seva banda, el Flaix Urban Deluxe suma 18.000 oients i ja és la tercera onada seguida que el programa registra una pujada d’audiència. Les sessions marca de la casa, com el Warm Up i el Maxi Flaix, sumen 11.000 i 14.000 oients respectivament.