Només han passat 24 hores, però els números de la nova cançó de Shakira i "Biza" són brutals. Ja podem dir quer la BZRP Music Session és i serà el tema més polèmic de l'any. I és per això que les marques mundials també han volgut sumar-se al carro i rendibilitzar aquesta situació. Aquesta és la llista: No podia ser d'una altra manera. És una de les "víctimes" dels lyrics de la cançó. "Cambiaste un Rolex por un Casio" és una de les frases més populars del tema, i la marca de rellotges "low cost" no ha volgut callar. Ara bé, tot amb bon humor 👌 Es podria dir que tota la història és com una pel·lícula, i evidentment la plataforma estrella per veure pelis ha trobat lloc per fer el seu meme a través de Twitter. Va pillar un frame de la sèrie "Miércoles", una de les sèries més populars del món que està produïda per ells 😏 La multinacional sueca de mobles també ha trobat el seu espai. Han jugat amb la coneguda frase d'Hisenda a través d'un story del seu Instagram oficial. Bru Tal 🔥 L'empresa d'automòbils francesa també se l'ha tret i ha jugat amb humor la "crítica" de la colombiana a un dels models de cotxe més emblemàtics, el Twingo... Uns màquines 💯 Quan creiem que ja estava, se'ns ha colat una marca de cervesa. La famosísima empresa s'ha marcat el seu meme en un post d'Insta amb el joc de paraules tan evident de "sal-Pique" 💦