La segona onada de l' Estudi de Mitjans (EGM) d'aquest 2022 ens situa en la tercera posició de les ràdios temàtiques musicals a Catalunya amb 253.000 oients, 18.000 oients més que l'anterior EGM celebrat el mes d'abril. A més, si mirem els resultats respecte la mateixa onada de fa just un any la pujada és de 34.000. La xifra d'aquest últim estudi és el millor resultat de Flaix FM dels últims 15 EGM superant els 247.000 oients de fa just 5 anys, a la segona onada del 2017. Fora de Catalunya sumem 10.000 oients més que l'últim resultat i passem de 249.000 a 259.000 oients diaris. El podi el completen Els 40, amb els quals reduïm la distància de 79.000 oients a 33.000, i Flaixbac, que torna a liderar el rànking de les emissores musicals amb 336.000 oients diaris. El programa despertador de Flaix FM, el Flaix Matí, suma 142.000 oients i se situa com a segon programa matinal més escoltat , només superat pels companys d'El Matí i la Mare que el va Parir, de Flaixbac. En aquest cas són 23.000 oients més que l'onada anterior i 46.000 més que fa just un any. Per la seva banda 110.000 persones escolteu l'Interactua cada tarda situant-lo, també, com a segon programa més escoltat en la seva franja. Després del Flaix Matí, 88.000 persones seguiu connectades al poder del ritme d'11h a 14h amb l'Edgar Manchado fent que siguem la ràdio musical més escoltada en aquesta franja. I a partir de les 20h i fins les 23h, durant el Flaix Urban, passem de 32.000 oients a 41.000 tornant a ser la ràdio amb més oients durant aquest període. D'aquesta manera el Flaix Urban recupera el lideratge que ja va aconseguir fa 2 EGM i es consolida com un dels programes preferits durant les nits de tota la programació musical de Catalunya.